Produkció leírása

Lehár Ferenc - Victor Léon - Leo Stein:
A VÍG ÖZVEGY
operett

Mi más kell egy operetthez, mint nagyszerű dallamok, izgalmas történet és sok-sok szerelem? Ha Lehár Ferenc nevével fémjelzett darab kerül színre, akkor mindez szinte automatikusan adott. Különösen A víg özvegy esetében, melynek számos világhírű slágere egy fájdalmasan szép szerelmi történetet foglal keretbe.
Glavari Hanna, a dúsgazdag özvegy hosszú évek múltán újra találkozik fiatalkori szerelmével, Danilovics Danilóval. Mindketten változtak az évek folyamán: a nô gyanakvó lett és kemény, a férfi cinikus és lump. A múltbeli tévedések és a jelenbeli sértések pedig nem hagyják, hogy a két egymásnak teremtett ember könnyen megtalálja az utat a másikhoz. Egy nehezen meg- és újraszülető szerelem története az övék, melynek hátterében egy gazdasági válsággal küszködô délkelet-európai kisállam politikusai taktikáznak a maguk és az ország túléléséért.
A víg özvegy zenéjét és történetét a szenvedély - a ki nem élt, az elfojtott és a kirobbanó szenvedély - járja át. Talán ezért is lehet mindenkor olyan elemi hatással nézőkre-játszókra egyaránt.
Bécsben 1905-ben, Budapesten 1906-ban mutatták be nagy sikerrel a darabot, amely ezután elindult hódító útjára. Szerte a világban, operett- és operaszínpadokon egyaránt játsszák; állítólag nincs olyan este a Földön, hogy valahol ne lenne műsoron...

Főszerepekben:

Glavari Hanna
ÚJHELYI ANDREA
Danilovics Daniló gróf, követségi titkár
SZÉLPÁL SZILVESZTER
Zéta báró, Pontevedro párizsi nagykövete
BEREZNAI ROLAND
Valencienne, a hitvese
BEDE BLANKA
Camille de Rosillon
UJVÁRI GERGELY
Nyegus, követségi írnok
ZSIGA LÁSZLÓ
Sebastian Cascada
HORVÁTH LALA
Raul Saint Brioche
ÖLLER ROLAND
Kromov, tanácsos
SZABÓ ANTAL
Olga, a felesége
HARASZTI ELVIRA

Közreműködik a Fedák Sári Színház zenekara és tánckara.

Koreográfia : PATUZZI MÓNIKA
Jelmeztervező : HALMI ILDIKÓ
Műszaki vezető : BALOGH BENEDEK
Hangmérnök: RAJZ RÓBERT / VÉKONY ZSOLT
Fénytechnika: BALOGH BENEDEK

Rendezte:
SÁRKÁNY KRISZTIÁN

Technikai követelmények

Hangtechnika:
- 5 db mikroport /lehetőség szerint Sennheiser, Shure, AKG/
- 3 db kontroll hangfal, lehetőség szerint
- erősítő
- nézőtérnek megfelelő front hangosítás, lehetőség szerint
- egyéb hangtechnikai eszközt viszünk

Fénytechnika:
- A színpad méretének megfelelő frontális derítés
- Színezési lehetőség
- A fényvetők egyéni vezérlése
- Pontszerű világítás /lehetőség szerint/